‘Oep-A-Bolleke’? Kerstverrassing van De Koninck en KLEIR.

Stadsbrouwerij De Koninck en Antwerpse kledinglabel KLEIR. lanceren hippe muts voor ‘OepABolleke’ De temperatuur flirt ’s ochtends met de 0 graden en je adem maakt wolkjes wanneer je buiten komt. Yups, het winterseizoen komt eraan. Een dikke, warme jas is een must dezer dagen en daar hoort ook een leuke muts bij. De Antwerpse Stadsbrouwerij De Koninck en het jonge kledinglabel KLEIR. – die je kent van de truien en T-shirts met quotes in het Antwerps dialect – komen nu met een hippe muts. Je raadt het nooit: voor ‘OepABolleke’. De muts kost twintig euro en is te koop in de winterse pop-up op de Stadsbrouwerij zelf én online via de webshop van KLEIR. Per verkochte muts gaat er trouwens twee euro naar de vzw Habbekrats.

Het is al de tweede samenwerking tussen de brouwerij en het jonge kledinglabel KLEIR. In 2019 zette de Stadsbrouwerij de naamsverandering van hun geliefde De Koninckbier naar ‘Bolleke’ in de verf met een eigen, limited edition trui met daarop het opschrift ZEGTMORBOLLEKE. Na de felbegeerde trui – die trouwens in een mum van tijd was uitverkocht -, is er nu ook een muts in dezelfde warme bordeaux tint. Die muts kreeg de Antwerpse quote ‘OepABolleke’. Tof ‘oep aawe aage kop’ of om cadeau te doen voor op iemand anders z’n ‘bolleke’.

De hippe muts heb je voor 20 euro en is in beperkte oplage te koop in de pop-up van de Stadsbrouwerij én online via de webshop van KLEIR. Per verkochte muts gaat er twee euro naar de Antwerpse vzw Habbekrats, een organisatie die hulp biedt aan kinderen en jongeren in kwetsbare situaties door middel van ontmoeting, sport, spel, cultuur, vorming, kampen en hulpverlening.

11 keer bekeken0 reacties

Recente blogposts

Alles weergeven