top of page

Kwartaalcijfers ABInBev 2020

De altijd olijke en vrolijke CEO van ABInBev Carlos Brito gaf een toelichting op de kwartaalcijfers over de eerste drie maanden van 2020. Waarvan een deel in de crisis viel die vernoemt werd naar één van zijn biermerken. 'Hoewel de pandemie voor ons allemaal ongekende uitdagingen met zich meebrengt, zullen de fundamentele sterke punten van ABInBev ongeweizigd blijven. Gezondheid en veiligheid voor al onze collega's staat voorop en we doen er alles aan om iedereen te helpen'. Dat is in het kort wat ABInBev aan maatschappelijk ondernemen wil etaleren richting werknemers en partners en de hulp die ze hen willen bieden.

Carlos Britoi spreekt in tegenstelling tot zijn collega's bij Heineken nog niet over kortingen op salarissen van zichzelf, noch voor de rest van het kader van het concern. 'Samen komen we er wel uit', is een beetje zijn adagium.

129 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page