Brouwerij Haacht geeft nationale Tournée Générale om horeca (en consument) te steunen

Brouwerij Haacht lanceert vandaag een nationale campagne om de consument extra te motiveren om op café of restaurant te gaan. Onder de naam Tournée Générale trakteert de brouwerij alle Belgen op twee biertjes. Alle Belgische kranten publiceren vandaag een advertentie met daarin twee consumptiecoupons. Consumenten kunnen per bon in hun favoriete Primus-café, -brasserie of -restaurant genieten van een gratis Primus, Tongerlo, Keizer Karel, Ommegang, Mystic, of een van de vijf SUPER 8-bieren.

Met de eerdere steunmaatregelen heeft Brouwerij Haacht haar ondernemers tijdens de verplichte sluiting geholpen om zo veel mogelijk het hoofd boven water te houden. Nu ze eindelijk terug open zijn, geeft de brouwerij ook hun activiteiten een flinke boost met deze nationale campagne. Op die manier blijft Brouwerij Haacht hun maximaal steunen, want velen hebben het financieel nog steeds erg moeilijk. Dat ze tegelijk de Belgische consument kunnen trakteren, is extra mooi meegenomen. Want voor iedereen waren – en zijn het vaak nu nog – moeilijke tijden, dus die extra biertjes heeft iedereen met z’n allen meer dan verdiend. Brouwerij Haacht hoopt dat haar horecaondernemers massaal de consumenten mogen verwelkomen, rekening houdend met social distancing. 1. Actie onder voorwaarden

2. Tijdens de sluiting van de horeca schold Brouwerij Haacht eerst de volledige en vervolgens 2/3 van de huur kwijt, en steunde het actief de gekende #HorecaComeback–campagne Bier met liefde gebrouwen, drink je met verstand


Over Brouwerij Haacht

Brouwerij Haacht is een onafhankelijke, Belgische familiebrouwerij en stelt een 400-tal werknemers tewerk. Naast haar pils, Primus, brouwt ze ook verschillende andere bieren, waaronder speciaal-, abdij- en witbieren, een fruitbier en een tafelbier. De bekendste merken zijn Keizer Karel, Tongerlo, Ommegang, SUPER 8 en Mystic. Het drankengamma vertegenwoordigt jaarlijks een afzet van meer dan een miljoen hectoliter en bestaat eveneens uit een volwaardig assortiment eigen gebottelde natuurlijke mineraalwaters en frisdranken onder het merk VAL, Fuerto-koffie, en diverse Franse en wereldwijnen. Brouwerij Haacht staat ook in voor de exclusieve botteling van Pepsi, bestemd voor het Belgische horecakanaal. Haar hoofdactiviteit is een totale service bieden aan meer dan 6.000 horecazaken, voor zowel de thuis- als exportmarkt. Consumenten kunnen haar producten ook terugvinden bij de betere drankenhandelaars en supermarkten. In Frankrijk opereert ze onder de naam Brasserie du Coq Hardi, in Nederland onder die van Bierbrouwerij De Leeuw en in Canada onder die van Microbrasserie de l’Île d’Orléans.


103 keer bekeken

Volg ons op Instagram

  • Facebook - White Circle
  • YouTube - White Circle
  • Instagram - White Circle
@ redactie_hopnieuws

©2020 door Hopnieuws.
Met plezier gemaakt door JDC

Bepalingen Website

Tel: +32 477 099 256

redactie@hopnieuws.be